wtorek, 21 lipca 2020

Tutorial video: Teepee giftcard / Tutorial video: Kartka piramidka

Cześć, cześć!
Tutaj Malin, przygotowałam dla Was kartkę okazjonalną w formie piramidki. Ta kartka jest idealna do przyklejenia w środku cukierka i podarowaniu do komuś, a nawet jest wystarczająco miejsca na całą torebkę cukierków. Możesz także zrobić mini ciasteczka z kawałkiem czekolady i położyć tę kartkę na talerzu lub obok talerza na stole jako dekorację, gdy będziesz mieć gości. Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi ;) Tutorial na tę kartkę znajdziecie na kanale Laserowe LOVE na YouTube.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Hello, hello!
It´s Malin here today with a teepee giftcard for you. This card is perfect to tape in som candy in it to the person who is giving it. It´s a lot of room for a small mini candy bag. Also you can make mini ones of this with a piece of chocolate in it and put it on the plate, or beside the plate, on the table when you will have guests. I hope you understand what I mean :) There will also be a video on this one on Laserowe LOVE YouTube chanel.
I hope you will enjoy!

******
Na moją kartkę wykorzystałam kolekcją Winter Tales od Lexi design. Prezentuje się ona następująco:

For my card I used the Winter Tales collection from Lexi design. It is as follows:





Tutorial video znajdziecie tutaj: / You can find the video tutorial here:



Użyłam: / I used:


Miłego dnia! / Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz