piątek, 3 lipca 2020

Summer memory box / Letnie pudełko

Hi everyone!
I have a new inspiration for you. It all had began with beautiful Lexi Design's paper (Winter Tales 01) and a pirate flag chipboard....and it ended like this :)

Cześć wszystkim!
Mam dla ciebie nową inspirację. Wszystko zaczęło się od pięknego papieru Lexi Design (Winter Tales 01) i tekturki z piracką flagą ... i skończyło się tak :)


I have this on my mind from the beginning of the summer, so not long but I was very passionate about it. I had to create something in summer or marine theme. And thanks to these awesome papers (in beige, brown and blue colours) and chipboards, I succeed. I also added some glitters, sequins, beads, laces, twins ... and it worked out nicely.
And the result is ... memory box for photos and souvenirs from summer holidays.

Mam to na myśli od początku lata, więc nie tak długo, ale bardzo mi się to podobało. Musiałem stworzyć coś w stylu letnim lub morskim. I dzięki tym niesamowitym papierom (w beżowym, brązowym i niebieskim kolorze) i tekturkam odniosłem sukces. Dodałem też trochę brokatów, cekinów, koralików, koronek, bliźniaków ... i to się udało.
Rezultatem jest ... pudełko pamięci na zdjęcia i pamiątki z wakacji.








I love to decorate my projects, but sometimes I decorate even more - as you can see in these photos. I used everything which I have around me. :D What a shame I hadn't any shells.

Uwielbiam dekorować moje projekty, ale czasami dekoruję jeszcze więcej - jak widać na tych zdjęciach. Użyłem wszystkiego, co mam wokół siebie. :D Szkoda, że nie miałem żadnych pocisków.









I used: / Użyłem:











I hope you like my project and try to create some summer projects with Lexi Design's material, too. :)
Mam nadzieję, że podoba Ci się mój projekt i starasz się stworzyć letnie projekty z materiału Lexi Design. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz