sobota, 11 lipca 2020

Gwiezdne tagi "Mysterious Unicorn" / Star tags "Mysterious Unicorn"

Witajcie wspaniali przyjaciele Lexi design!
Tutaj Irina Tsigir z moimi tagami w kształcie gwiazd i tutorialem wideo krok po kroku. Mam nadzieję, że spodoba Ci się to lato i będziesz miała dużo czasu na eksperymentowanie z ulubionymi produkatami Lexi design. Jeśli chodzi o mnie, jednym z moich ulubionych produktów jest kolekcja papierów Mysterious Unicorn, a dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma łatwymi sposobami na wykorzystanie tych pięknych papierów.

Hi gorgeous Lexi design’s friends!
It’s Irina Tsigir here with my stars tags and video step-by-step tutorial. Hoping you enjoy this summer and have lots of time to experiment with your favourite Lexi design goodies. As for me, one of my favourite products are "Mysterious Unicorn" paper collection and today I’d like to share with you some easy ways how to use these beatifful paper.

******
Stworzyłam te kartki używając dwóch arkuszy papieru i trzy pasek z dodatkami.
- Pełny film z procesu tworzenia można znaleźć na końcu mojego postu.

I’ve created those cards using two paper sheets and three strips.
– you can find the full process video at the end of my post.


******
Pierwszy - "Congratulations" / The first one - "Congratulations"




******
Drugi z nich - "Believe in yourself" / The second one - "Believe in yourself"



******
Oto moje wideo z procesu tworzenia - mam nadzieję, że ci się spodoba!

Here is my process video – hoping you’ll enjoy it!


Użyłam: / I used:






Dziękuję bardzo, że wpadłeś!
Wesołego tworzenia!
Uściski!

Thank you so much for stopping by!
Happy crafting!
Hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz