sobota, 25 lipca 2020

Dekoracyjna kanwa z Кrólowa śniegu / Decorative Canvas Snow Queen

Witajcie, kochani!
Mam nadzieję, że wasze lato jest tak słoneczne i ciepłe jak nasze?
Wtedy nie będziecie miał nic przeciwko porcji mroźnej świeżości.

Hello, darlings!
I hope your summer is as sunny and warm as ours?
Then you won't mind a sip of frosty freshness.


Dzisiaj chcę Wam pokazać moją kanwę.
Ostatnio bardzo lubię takie wydłużone formy.

Today I want to show you my canvas.
I've been very fond of such elongated forms lately.


Użyłam Królowej Śniegu jako postaci.

As a heroine, I have the Snow Queen.


Kwiaty wycięte z arkusza z dodatkami, podkreślają jej zimną urodę.

The flowers from the sheet to be carved underline her cold beauty.


Czy pamiętacie, jakie słowo młody Kai ułożył z kawałków lodu?

Do you remember what word young Kai used from ice cubes?


Użyłam: / I used:





Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam serdecznie!

I have hope that you like my inspiration.
Regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz