wtorek, 14 lipca 2020

Pudełko z jednorożcami dla dziewczynki / Box with unicorns for a girl

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować pudełeczko na drobiazgi, które wykonałam dla mojej 7-letniej córki. Kolekcja Mysterious Unicorn od Lexi design sprawdziła się tu doskonale, ponieważ dziewczynki w tym wieku zwykle uwielbiają te magiczne stworzenia ;)

Hello! 
Today I would like to present to you a box for small things that I made for my 7-year-old daughter. The Mysterious Unicorn collection from Lexi design has worked well here, because girls of this age usually love these magical creatures ;) 

Boki pudełka okleiłam papierem ryżowym, a obrazki z jednorożcami podkreśliłam za pomocą ramek zrobionych z masy samoutwardzalnej. Na wieczku zamontowałam uchwyt, który dopełnił całości. Chlapania i lekko przybrudzone brzegi dodają pracy fajnego klimatu.

The sides of the box were covered with rice paper, and the pictures with unicorns were highlighted with frames made of self-hardening mass. On the lid I installed a handle that completed the whole. Splashes and slightly dirty edges add a nice climate to the work.








Użyłam: / I uesd:



Córeczka bardzo ucieszyła się z prezentu, a co Wy myślicie o mojej pracy?
Pozdrawiam Was serdecznie!

The daughter was very happy with the gift, what do you think about my work?
Have a nice day!




4 komentarze:

  1. Córka na pewno zachwycona. Sama uwielbiam jednorożce :D Pudełeczko jest prześliczne, na prawdziwe magiczne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Jest coś magicznego w tych stworzeniach, dorośli mają też całkowite prawo je lubić <3

      Usuń