niedziela, 13 listopada 2022

Okładka albumu dla chłopca - krok po kroku
Album cover for a boy - step by step

Witajcie!

Zapewne nie raz zastanawialiście się jak przygotować własnoręcznie upominek dla chłopca z okazji Chrztu Świętego? Kupić gotowy ozdobiony album to prosta droga, ale przygotować go tak od serca od siebie to już wyższy poziom. Dziś pokażemy Wam jak krok po kroku ozdobić okładkę gotowego albumu, kupionego bez żadnych ozdób. Zajmie się tym Beata - Koraliki Beaty, która przygotowała dla Was jasny opis wykonania.


Hello Friends!

Have you ever wondered how to prepare a gift for a boy on the occasion of Holy Baptism? Buying a ready-made decorated album is easy, but preparing it from the heart is a higher level. Today we will show you how to decorate the cover of a ready-made album, bought without any decorations, step by step. This will be taken care of by Beata - Koraliki Beaty, who has prepared a clear description of the execution for you.




Przygotujcie / Prepare:


- papiery z kolekcji "Sweet Baby Boy" arkusz 01, 05

- papers from the "Sweet Baby Boy" collection sheet 01, 05




- elementy do wycinania z kolekcji "Sweet Baby Boy SET" arkusz 02 i 03

- elements for cutting from the "Sweet Baby Boy SET" collection sheets 02 and 03




- tekturki - Beata wybrała tekturki od siostrzanej marki Laserowe Love

- chipboards - Beata chose chipboards from sister brand Laserowe Love







 - bazę albumu,
 - nożyczki, 
- klej, 
- taśmę dwustronną,
- kwiatki, 
- koronkę, 
- sznurek, 
- pompony,
- odcisk w laku,


- album base,
- scissors,
- glue,
- double-sided tape,
- flowers,
- lace,
- string,
- pompoms,
- an imprint in wax,



Krok 1

Docinamy papiery i naklejamy na bazę albumu.

Step 1

Cut the papers and stick them on the album base.




Krok 2

Mniej więcej na środku naklejamy na resztkach beermaty kolejną warstwę papieru. Stworzy to efekt 3d.

Step 2

More or less in the middle, stick another layer of paper on the remains of the beermat. This will create a 3d effect.




 Krok 3

Poniżej linii środka naklejamy koronkę. Na niej zaczynamy tworzyć kompozycję.

Step 3

Glue the lace below the center line. On it we begin to create a composition.




Krok 4

Zaczynamy kompozycję od przyklejenia po prawej stronie wstążki, sznureczka oraz kwiatka.
 
Następnie doklejamy tekturkę oraz wycięte z kolekcji elementy na dystansie.

Staramy się stworzyć ciekawą kompozycję. Niech elementy wychodzą jeden spod drugiego. 

Na wierzchu doklejamy kolejne tekturki dziecięce. 

Doklejamy pewne elementy na wcześniej już naklejone. Nie bójcie się zasłaniać elementów naklejonych na początku. 


Step 4

We start the composition by gluing a ribbon, a string and a flower on the right side. 

Then we glue the chipboard and elements cut out from the collection on the distance. 

We try to create an interesting composition. Let the elements come out one from the other. 

On top we glue more children's chipboards.
 
We glue some elements on previously glued ones. Don't be afraid to cover the elements glued at the beginning.





Krok 5

Następnie przechodzimy do ozdabiania, czyli przyklejamy pozostałe kwiaty, pompony, cekiny i wszystko co nam wpadnie pod rękę. 

Możecie dokleić kamyczki, mikrokulki czy inne lśniące elementy na wierzchu.

Projektantka wybrała oprócz wymienionych również perełki  i odcisk w laku.

Uważacie, że kompozycja jest niewykończona, możecie dołożyć chlapania białą farbą akrylową.


Step 5

Then we move on to decorating, i.e. we glue the remaining flowers, pompoms, sequins and everything that comes to hand. 

You can stick pebbles, microbeads or other shiny elements on top.

In addition to the above, the designer chose pearls and an imprint in wax.

If you think that the composition is unfinished, you can add splashes of white acrylic paint.








Jeśli zainspirujecie się kursem Beaty, koniecznie pochwalcie się swoimi pracami w naszej grupie inspiracyjnej na FB - Lexi Inspirations.

If you are inspired by Beata's course, be sure to show off your work in our inspiration group on FB - Lexi Inspirations.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz