poniedziałek, 7 listopada 2022

Cynamonowy zestaw prezentowy
Cinnamon gift set


Witajcie,

Mandarynki lub pomarańcze ze wbitymi w nie goździkami, suszone gruszki i morele, plasterki owoców zawieszone na wstążce na choince, a na deser pierniczki, w których jednym ze składników jest cynamon. Wszystkie te owoce i przyprawy kojarzą się właśnie ze Świętami Bożego Narodzenia.
A co najważniejsze bliskie są odcieniom brązu.

W dniu dzisiejszym chciałabym podzielić się z Wami nutą cynamonu i inspiracją, którą wykonałam z kolekcji "Cinnamon Christmas". Składa się ona z czterech części - życzeń świątecznych w kształcie kartki DL, pudełka na cukierki, czekoladownika oraz torebki na trunek.

Jako bazy użyłam gotowych baz w kolorze kraftowym, do których dobrałam papiery z bloku w szaro-brązowym oraz łososiowym kolorze. Poczynając od kartki, czekoladownika oraz pudełka na cukierki przy ich oklejeniu użyłam arkusza nr 05, oraz części z arkusza nr 06. Przy pudełeczku do wycięcia okienka użyłam wykrojnika w postaci taga. Natomiast torebka jest w całości oklejona arkuszem nr 06.
Następnie na wszystkie części nałożyłam przez maskę farbę akrylową w kolorze złota, zmieszaną z przezroczystym gesso, a potem jak ta mieszanka wyschła, przez inny szablon nałożyłam, niebieską pastę brokatową. Wycięłam elementy z arkusza nr 07 i poprzyklejałam je na dystansie, warstwowo, aby kolejne poziomy wychodziły spod siebie. Jedyną delikatną ozdobą jest wstążka vintage przy czekoladowniku.

Myślę, że sposób tworzenia jest na tyle prosty, że każdy z Was poczyni swoje opakowania prezentowe oraz życzenia. Co ciekawe nie użyłam do tego projektu zbyt wiele rzeczy, a wyszedł całkiem przyzwoicie. Jestem ciekawa Waszej oceny!




Hello Friends,

Tangerines or oranges with cloves stuck in them, dried pears and apricots, fruit slices hung on a ribbon on the Christmas tree, and gingerbread cookies with cinnamon as one of the ingredients for dessert. All these fruits and spices are associated with Christmas. And most importantly, they are close to shades of brown.

Today I would like to share with you a hint of cinnamon and the inspiration I made from the "Cinnamon Christmas" collection. It consists of four parts - Christmas wishes in the shape of a DL card, a candy box, a chocolatier and a liquor bag.

As a base, I used ready-made bases in kraft color, to which I chose gray-brown and salmon-colored block papers.Starting with the card, chocolatier and candy box, while wrapping them, I used sheet no. 05 and parts from sheet no. 06. I used a tag die in the box to cut the window. However, the bag is completely covered with sheet no. 06Then I applied gold-colored acrylic paint mixed with clear gesso to all parts through the mask, and then as this mixture dried through another template, I applied blue glitter paste. I cut out elements from sheet no.07 and glued them at a distance, in layers, so that the next levels would come out from under each other. The only delicate decoration is the vintage ribbon next to the chocolatier.

I think that the method of creation is so simple that each of you will make your own gift wraps and wishes. Interestingly, I didn't use too many things for this project, and it came out quite decently. I am curious about your assessment!

















Użyłam: / I used:




Moja propozycja: / My proposition:




Po więcej inspiracji zapraszamy na Laserowe LOVErs,
tam też macie możliwość pochwalenia się swoimi pracami!

For more inspiration, visit Laserowe LOVErs,
where you can also show off your work!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz