piątek, 7 maja 2021

Kartki komunijne z shaker boxem
Communion cards with shaker box

 Witajcie!
Wiem, że w ostatnim czasie jest wszędzie sporo inspiracji związanych z I Komunią Świętą. Moja też dotyczy tego tematu, ale postanowiłam, że zrobię kartki z dużą ilością tekturek i shaker boxami. 

Hello!

Last time there is a lot of card for Holy Communion. I know, but today I also want to show you
some of them. This time with shaker boxes.




Zrobiłam różne wersje dla dziewczynek. W pracy wykorzystałam komunijne tekturki z Laserowe Love. Chciałam pokazać, że nie tylko typowo komunijne papiery nadają się do takich prac.

I did two different for girls with comunnion chipboard from Laserowe Love. I wanted to show you that not only typical comunion papers you need to use.




Użyłam: / I used:




Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz