czwartek, 6 maja 2021

Dzień Mamy - najnowsza kolekcja Lovely Provence
Mother's Day - the latest collection Lovely Provence

 Cześć kochani!
Cieplutkie, nowiutkie kolekcje wylądowały w moich rękach i zastanawiałam się, od której by tu zacząć. Wybór ułatwił mi zbliżający się Dzień Mamy - skoro tak wyjątkowy dzień, to tylko z Lovely Provence. Kartka jest w formacie A5, którą przyznam się robiłam chyba 2 raz w życiu. Wcześniej ten format do mnie nie przemawiał, ale tu pomyślałam sobie, że taka "laurka" z dawnych czasów, właśnie w tym tradycyjnym wtedy formacie, będzie fajnym nawiązaniem do czasów, kiedy mamy były naszym całym światem. Kolekcja Lovely Provence, delikatna, kobieca z pewną dozą nostalgii, będzie idealna do stworzenia tak wyjątkowej pamiątki.

Hi Dear!
Warm, new collections landed in my hands and I was wondering where to start. The upcoming Mother's Day made my choice easier - if such a special day is only with Lovely Provence. The card is in A5 format, which I must admit I did for the second time in my life. Earlier, this format did not appeal to me, but here I thought that such card from the old days in this traditional format would be a nice reference to the times when moms were our whole world. The Lovely Provance collection, delicate, feminine with a certain dose of nostalgia will be perfect for creating such a unique souvenir.








Użyłam: / I used:


Ściskam, Jagoda / Hugs, Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz