poniedziałek, 24 maja 2021

Kartka ślubna z shekerem
Wedding card with a sheker

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją na kartkę ślubną z shekerem w kształcie serca. Do jego wykonania użyłam ślicznej tekturki od Laserowe Love, którą podbiłam białym papierem. Całą kartkę ozdobiłam najnowszą kolekcją papierów Lovely Provence od Lexi design oraz liśćmi z arkusza z kolekcji Leaves Set. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Hello!
Today I come to you with inspiration for a wedding card with a heart-shaped sheker. To make it, I used a pretty chipboard from Laserowe Love, which I bolded with white paper. I decorated the entire card with the latest collection of Lovely Provence papers from Lexi design and leaves from the sheet from the Leaves Set collection. Hope you like it.







Użyłam: / I used:




Jeśli macie ochotę zrobić ze mną taką kartkę, serdecznie zapraszam na darmowe warsztaty on-line 8 czerwca 2021 roku na FP Lexi design. Pozdrawiam, Ewelina.

If you would like to make such a card with me, I cordially invite you to a free online workshop June 8, 2021 at FP Lexi design. Regards, Ewelina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz