wtorek, 4 maja 2021

Etniczny planner w kolorach Afryki
Ethnic planner in African colors

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z projektem z najnowszej kolekcji papierów od Lexi Design "Colors of Africa". Przygotowałam sobie planner-zeszyt zamówień z tych fantastycznych papierów. Tekturki od Laserowe Love z kolekcji uzupełniającej (dostępne w sklepie już 06.maja), pokryłam czarnym pudrem do embossingu i embossowałam na gorąco. Tak samo zrobiłam z tekturowymi narożnikami plannera. Napis "Twórz bez granic", który wycięłam z paska z dodatkami nr 05 będzie mi przypominać o tym, żeby nie dawać się ograniczać i tworzyć tak jak chcę i to co chcę. Sami zobaczcie jaki jest efekt końcowy!

Hello!

Today I come to you with a project from the latest collection of Lexi Design papers "Colors of Africa". I prepared a planner-order book of these fantastic papers. Chipboards from Laserowe Love from the complementary collection (available in the store on May 6), covered with black embossing powder and embossed hot. I did the same with the chipboard corners of the planner. The inscription "Create without borders", which I cut out of the belt with accessories No. 05, will remind me not to let myself be limited and create what I want and what I want. See for yourself what the end result is!





 

 









Użyłam:  / I used: 

 
 
 
 
 

 Dziękuję za uwagę i życzę Wam wszystkiego kreatywnego. Pozdrawiam gorąco! 

 Thank you for your attention and I wish you all creative. Best regards!
 
Paulina (MaloMalo.pl)
 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz