wtorek, 26 stycznia 2021

Retro Szkicownik - Kolekcja Steam Time
Retro sketchbook - Steam Time Collection

 Cześć!
Macie jakieś Postanowienia Noworoczne? Ja mam kilka, są one związane z moimi twórczymi działaniami. Po kilku latach przerwy w rysowaniu postanowiłam wrócić do tego fantastycznego zajęcia. A jeśli chce się rysować, to potrzebny będzie szkicownik. Dlatego też przygotowałam sobie szkicownik w pięknej, steampunkowej odsłonie.

Hello!
Do you have any New Year's Resolutions? I have a few, they are related to my creative activities. After a few years of break in drawing, I decided to return to this fantastic activity. And if you want to draw, you'll need a sketchbook. That's why I prepared a sketchbook in a beautiful, steampunk version.

Do ozdobienia okładki mojego szkicownika wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji Steam Time. Ta kolekcja skradła moje serce od pierwszej chwili, a moim ulubionym motywem jest krowia czaszka. Na takiej czaszce wiele lat temu uczyłam się rysować. Wykorzystałam także tekturki od Laserowe Love z kolekcji Steampunk Heaven oraz stemple kwiatu i liści dzikiej róży, które wykorzystałam do zrobienia kwiatka.

To decorate the cover of my sketchbook, I used papers from the latest Steam Time collection. This collection stole my heart from the very first moment and my favorite theme is the cow skull. I learned to draw on such a skull many years ago. I also used chipboards from Laserowe Love from the Steampunk Heaven collection and stamps of flower and wild rose leaves, which I used to make a flower.











Użyłam: / I used:


 

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco!

Thank you for your attention, best regards !

MaloMalo.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz