sobota, 2 stycznia 2021

Duży album dla małej dziewczynki - kolekcja Little Safari
A large album for a little girl - Little Safari collection

 Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło, że będę mogła dla Was tworzyć i inspirować, będąc kolejny rok członkiem Design Teamu Lexi Design. Mam nadzieję, że Nowy, 2021 Rok będzie dla nas wszystkich pełen pozytywnych wibracji i scrapowych mocy twórczych. Przygotowałam dzisiaj album dla dziewczynki, wykorzystałam kolekcję Little Safari, która jest doskonała do dziecięcych projektów - przeznaczonych zarówno dziewczynek jak i chłopców. 

Hello!
I am very pleased that I will be able to create and inspire for you, being another year member of the Design Team of Lexi Design. I hope that the New 2021 Year will be full of positive vibes and scrap creative powers for all of us. Today I prepared an album for a girl, I used the Little Safari collection, which is perfect for children's projects - intended for both girls and boys.
 
W projekcie wykorzystałam kilka tekturek od Laserowe Love z kolekcji Little Safari, które pokryłam czarnym pudrem do embossingu.

In the project, I used a few sheets from Laserowe Love from the Little Safari collection, which I covered with black embossing powder.

Okładka albumu tak mnie zachwyciła, że postanowiłam nie zasłaniać jej żadnymi shakerami. 

The cover of the album amazed me so much that I decided not to cover it with any shakers. 



 



 

Użyłam: / I used:








Mam nadzieję, ze Was zainspirowałam, dziękuję za uwagę!

I hope I inspired you, thank you for your attention!
 
MaloMalo.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz