niedziela, 3 stycznia 2021

Album Little Safari
Little Safari album

Cześć wszystkim!
Życzę szczęśliwego nowego roku, pełnego twórczych dni. Zaczęłam ten rok bardzo miło z nową kolekcją Little Safari. Stworzyłam album fotograficzny dla dziecka w formacie A5.

Hi everyone!
I wish you a happy new year and many many creative days in it.
I started this year very nice and with new collection Little Safari. I created photo album for a kid in the format A5.


Okładkę albumu zdobi shaker w uroczej ramce z tekturki.

The cover of this album is decorated with shaker in lovely chipboard frame. 







Udekorowała m kilka stron uroczymi ilustracjami zwierząt, a na końcu albumu dodałam jedną dużą kopertę.

I decorated few pages with cute animal illustrations and also added one big envelope in the end of the album.












Użyłam: / I used:








Mam nadzieję, że podoba Ci się mój album i zainspiruje Was do stworzenia czegoś ładnego z tą niesamowitą kolekcją. Miłego kreatywnego dnia!

I hope you like my album and it inspires you to create something pretty with this amazing collection. Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz