czwartek, 21 stycznia 2021

Kartki dla Babci i Dziadka
Cards for Grandma and Grandpa

 Witajcie!
Dzisiaj świętują wszystkie Babcie, a jutro Dziadkowie.
Zainspirowana fotografiami swoich pradziadków podjęłam próbę stworzenia kartek z kolekcji
Steam Time, która jest nowością na półkach naszego sklepu. Kartki miały zmieścić się do płaskiej koperty, by można było je wysłać bez szwanku, dlatego zrezygnowałam z kwiatów na rzecz żarówek oraz serc z trybikami, wybrałam ujmujące mnie grafiki, użyłam tuszu i gotowe!
Ty też nie zapomnij o Babci i Dziadku!

Hello!
Today all Grandmas are celebrating and tomorrow Grandparents. 
Inspired by the photos of my great-grandparents, I made an attempt to create cards from the collection Steam Time, which is new on the shelves of our store. The cards were supposed to fit into a flat envelope so that they could be sent unscathed, so I gave up flowers for light bulbs and hearts with cogs, chose graphics that captivate me, used ink and it's ready!
Don't forget about Grandma and Grandpa too!









Użyłam: / I used:





Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

Best regards and have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz