środa, 30 grudnia 2020

Zimowa kartka okolicznościowa
Winter greeting card

 Witajcie!
Święta już za nami ale zimowe projekty będą towarzyszyć nam jeszcze jakiś czas. Winter Tales to idealna kolekcja do tego rodzaju prac. Mój dzisiejszy projekt to składana kartka formatu DL z kieszonką na pieniądze i miejscem na życzenia. Z grafik kolekcji wykorzystałam choinki i chatkę, które przykleiłam na dystansach tworząc przestrzenną formę. Kartka może być fajnym upominkiem na wiele okazji takich jak urodziny imieniny czy podziękowanie.

Hello!
 Holidays are behind us, but winter projects will accompany us for some time.
Winter Tales is the perfect collection for this kind of work. My project today is a dl folding card with a pocket for money and space for wishes. From the graphics of the collection I used Christmas trees and a hut, which I glued on distances to create a spatial form. A card can be a nice gift for many occasions such as birthday or thank you.




 

Użyłam: / I used:



Tym projektem żegnam się na jakiś czas z zespołem DT. Dla mnie były to wspaniałe dwa lata współpracy i nie kończę jej na zawsze, więc do zobaczenia!

With this project I say goodbye to the DT team for a while. For me it was a great two years of cooperation and I am not going to end it forever so see you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz