sobota, 19 grudnia 2020

Bliźniacze kartki z kolekcji Cinnamon Christmas i Shabby Winter
Card twins from Cinnamon Christmas and Shabby Winter collections

Cześć wszystkim!
Mam dla Was kolejne kartki. Zrobiłam kartki bliźniaki! Skorzystałam z kolekcji Shabby Winter i Cinnamon Christmas. Są bardzo bogato zdobione papierami, ilustracjami, tekturkami, koronkami i tak dalej.

Hi everyone!
I have another cards for you. I made two card twins! I used Shabby Winter collection and Cinnamon Christmas collection. They are decorated very rich with papers, illustrations, chipboards, laces and so on. 









Te kwadratowe kartki są stworzone w temacie Cichej Nocy, więc są ciemne i ozdobione świecami i gwiazdami. I zrobiłam okrągłą ramkę z shakerem na nich.

These square cards are created in the theme of Silent Night so they are dark and decorated with candles and stars. And I made a round frame with shaker on them.






Użyłam: / I used:








Życzę Wesołych Świąt!

I wish you happy holidays!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz