piątek, 4 grudnia 2020

Mediowana paletka z ptaszkiem
Mixmedia palette with a little bird

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją inspirację, wykonaną na bazie hdf paletki do malowania, którą ozdobiłam papierami z kolekcji Blooming Lullaby. W głównym punkcie znajduje się ptaszek, kompozycja kwiatowa i sizal. Paletkę pomalowałam farbami akrylowymi, w kolorach pasujących do kolekcji papierów.

Hello!
Today I wanted to show you my inspiration, made of HDF painting palette, which I decorated with papers from the Blooming Lullaby collection. The main focus is a bird, a flower arrangement and sisal. I painted the palette with acrylic paints in colors matching the paper collection.




Użyłam: / I used:



Jak Wam się podoba ta inspiracja? Pozdrawiam, Marta

Do you like my inspiration? Cheers, Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz