wtorek, 29 grudnia 2020

Czekoladownik z jednorożcem
Chocolate box with unicorn

 Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam uroczy czekoladownik z jednorożcem. Kolekcja papierów Mysterious Unicorn jest pełna pięknych grafik z jednorożcami, idealnymi dla małych i dużych fanów tych magicznych stworzeń. Mój jednorożec przysiadł w kwiatach pod oknem i słucha śpiewu ptaków... A Wy lubicie jednorożce?

Hello!
For today's inspiration, I have prepared a charming chocolate box with a unicorn. The Mysterious Unicorn papers collection is full of beautiful unicorn graphics, perfect for young and old fans of these magical creatures. My unicorn sits in flowers by the window and listens to birds singing... Do you like unicorns?





Użyłam: / I used:






Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do tworzenia. Uściski! 

I hope that my project will inspire you to create. Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz