piątek, 16 października 2020

Jesienny tag z kolekcji Pumpkin Seed
Autumn tag from collection Pumpkin Seed

Cześć!
 Jak mija Wam jesień? W tym roku u mnie jest piękny październik - jasny, ciepły, złocisty.

Hello!  
How is your autumn going?  This year I like my October - bright, warm, golden.


Czasami wydaje mi się, że przyroda jesienią jest jak ptak feniks. Umiera, by się odnowić i odrodzić. 

Sometimes it seems to me that nature in autumn is like the Phoenix bird. Dies to be renewed and reborn. 


Zrobiłam przywieszkę, na której symbolicznie przedstawiłem jesień w postaci ptaka.

I made a tag where I symbolically depicted autumn in the form of a bird.





Użyłam: / I used:




*****
Niech Twoja jesień zawsze będzie miła i przyjemna!

May your autumn always be affectionate and sincere!

Inna Brigantina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz