wtorek, 13 października 2020

Jesienna kartka "Pumpkin Seed"
Autumn card "Pumpkin Seed"

Witajcie!
Tu Irina Tsigir, dziś przychodzę do Was z moją nową kartką. Lato się skończyło, mamy jesień. To idelany czas na wykorzystanie kolekcji Pumpkin Seed od Lexi design, nie sądzicie? Mam nadzieję, że moja kartka przypadnie Wam do gustu i zainspiruje Was to jesiennego tworzenia. Stworzyłem tę kartę przy użyciu trzech arkuszy papieru i jednej tekturki od LaseroweLove. 

Hello!
It’s Irina Tsigir here with my new card. Summer is over, it's autumn. It's a perfect time to use the Pumpkin Seed collection from Lexi design, don't you think? I hope you will like my card and that it will inspire you to create this autumn. I’ve created these card using three paper sheets and one LaseroweLove chipboard.







Użyłam: / I used:





Dziękuję bardzo, że wpadłeś! Wesołego tworzenia!
Uściski!

Thank you so much for stopping by! Happy crafting!
Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz