sobota, 10 października 2020

Świąteczne przygotowania z kolekcją Cinnamon Christmas
The Christmas preparation with Cinnamon Christmas collection

Witajcie!
Tutaj Aleksandra VaschukDziś pokażę Wam moje pierwsze kroki w przygotowaniach do Świąt. Wspaniała kolekcja papieru Cinnamon Christmas  świetnie się do tego sprawdza.

Hello!
With you Aleksandra Vaschuk.
 Today I will show you my first steps in preparing for Christmas.  
A wonderful collection of paper  Cinnamon Christmas  works great for this.

Zrobiłam zestaw dwóch pocztówek i małych przywieszek. Przydają się na życzenia świąteczne lub paczki.

I made a set of two postcards and two small tags. They come in handy for Christmas greetings or packages.
 

 
 Ten vintage papier jest bardzo dobry na klimatyczne kartki z ciepłymi słowami w środku.

 This vintage paper is very good for cozy cards with warm words inside.



Użyłam też tekturek Pokryłam je tuszem i kropelkami w płynie.

I also used a chipboard.
I painted his distress with ink and enamel dots.


Dodałam też trochę sztucznego śniegu, brokatu i kawałków koronki.
Magiczne, przytulne kartki są gotowe. Możesz dać.

A bit of artificial snow, glitter and lace pieces. Magical, cozy cards are ready. You can give.
 


 
Użyłam: / I used:


 Życzę miłego stworzenia.
Poczekajmy razem na Boże Narodzenie. Pozdrawiam!

I wish you a pleasant creation. Let's wait for Christmas together. Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz