czwartek, 17 września 2020

Pop-up card to 70th birthday / Kartka wyskakująca na 70 urodziny

Hi Lexi Design fans!
I hope you are doing well and creating with new collections.
I fell in love with Blooming Lullaby collection and here is my pop-up card created with this elegant papers and illustrations.

Cześć fani Lexi Design!
Mam nadzieję, że dobrze sobie radzisz i tworzysz nowe kolekcje.
Zakochałem się w kolekcji Blooming Lullaby, a oto moja wyskakująca kartka stworzona z tych eleganckich papierów i ilustracji.


This card will be one of the birthday gifts to 70th birthday of a lovely lady. So I created this card in elegant style.

Ta karta będzie jednym z prezentów urodzinowych na 70. urodziny ślicznej damy. Stworzyłem więc tę kartę w eleganckim stylu.








I used: / Użyłem:





I hope you like my project and it inspires you to create something similar at home. :) 
Have a nice day!

Mam nadzieję, że podoba Ci się mój projekt i zainspiruje Cię do stworzenia czegoś podobnego w domu. :)
Miłego dnia!

2 komentarze: