piątek, 4 września 2020

Minialbum in a card / Minialbum w karcie

Hi Lexi Design fans!
I have another inspiration for you today. This time I created minialbum in a card with strong canvas cover. It's a birthday gift. I used papers and illustrations from Pumpkin Seed collection.

Cześć fani Lexi Design!
Mam dziś dla Ciebie kolejną inspirację. Tym razem stworzyłem minialbum w karcie z mocną płócienną okładką. To prezent urodzinowy. Wykorzystałem papiery i ilustracje z kolekcji Pumpkin Seed.





I create nice white, beige, yellow and green theme. I added some embellishments like laces, paper lilies, chipboards and paper decorations.

Tworzę ładny motyw w kolorach białym, beżowym, żółtym i zielonym. Dodałem ozdoby, takie jak koronki, papierowe lilie, tekturki i papierowe dekoracje.





I used: / Użyłem:





Have a nice weekend!
Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz