sobota, 26 września 2020

Album jesienny
Autumn album

 Witajcie!
Uwielbiam tworzyć albumy, więc jak tylko zobaczyłam nową kolekcję Pumpkin Seed wiedziałam, że powstanie z niej album na jesienne zdjęcia. Wewnątrz wykorzystałam całą masę elementów do wycięcia, które tworzą warstwy. Zapraszam do obejrzenia albumu na zdjęciach!

Hello!
I love creating albums, so as soon as I saw the new Pumpkin Seed collection, I knew that I make an album for autumn photos. Inside, I used a whole lot of fussy cutting elements, which create layers. I invite you to see my photo album!









Mam nadzieję, że ta przepiękna kolekcja zainspiruje Was do tworzenia niezwykłych projektów.

I hope thit beautiful collection of Lexi Design inspire you to create unusual projects.

Użyłam: / I used:

Pozdrawiam serdecznie! / Best wishes!

1 komentarz: