czwartek, 3 września 2020

Layout Theon

Hi everyone!
When I received new collections of Lexi Design papers, I was so thrilled. They are unbelievably beautiful. I didn't know what to scrap first. :D But ... I found this pretty photo of my lost cat Theon. My brother took this picture year ago. He's so so cute here and colours of the photo perfectly matched to these papers from Blooming Lullaby collection. So here we are ;)

Cześć wszystkim!
Kiedy otrzymałem nowe kolekcje papierów Lexi Design, byłem bardzo podekscytowany. Są niewiarygodnie piękne. Nie wiedziałem, co najpierw złomować. : D Ale ... znalazłem ładne zdjęcie mojego zagubionego kota Theona. Mój brat zrobił to zdjęcie rok temu. Jest tu taki uroczy, a kolory zdjęcia idealnie pasują do tych papierów z kolekcji Blooming Lullaby. Tak więc jesteśmy ;)


I created this decoration (a layout) which I hang in my craftroom.  This was my beloved cat and I want to have him on my eyes every day. I decorated this layout the way I saw him - happy playful cat, my little baby boy (he wasn't so little at all :D).

Stworzyłem tę dekorację (układ), który zawieszam w moim warsztacie. To był mój ukochany kot i chcę go codziennie mieć na oczach. Układałam tak, jak go widziałem - wesoły figlarny kot, mój mały synek (wcale nie był taki mały: D).



The chipboard of playing cat is so awesome. It's just like him (or any other cat). I added also some lillies (my parents have them in the garden when he loved to play and did all the cat's research).

Tekturka grającego kota jest niesamowita. Zupełnie jak on (lub jakikolwiek inny kot). Dodałem też kilka kłamstw (moi rodzice mają je w ogrodzie, kiedy uwielbiał się bawić i zajmował się wszystkimi badaniami kota).



I hope you like my project and it inspires you a little bit to create something lovely with a photo of your beloved ones.

Mam nadzieję, że podoba Ci się mój projekt i zainspiruje Cię on do stworzenia czegoś pięknego ze zdjęciem Twoich ukochanych.


I used: / Użyłem:



Have a nice creative day!
 Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz