wtorek, 21 września 2021

Miętowy mini grudniownik Mint mini december

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z grudniownikiem w odcieniach mięty. Gdy tylko zobaczyłam najnowszą kolekcję papierów od Lexi Design Loft Christmas, od razu wiedziałam, że powstanie z nich piękny album na zdjęcia. I tak się stało. Album ma formę 24 luźnych kart z miejscem na mini zdjęcia i zapiski. Pudełko okleiłam papierem i poinsecjami, które zrobiłam z papieru akwarelowego do tworzenia kwiatków. Jak Wam się podoba efekt końcowy? 

Hello!
Today I come to you with a mint in shades of December. As soon as I saw the latest collection of papers from Lexi Design Loft Christmas, I knew immediately that they would make a beautiful photo album. And that's how it happened. The album is in the form of 24 loose cards with space for mini photos and notes. I covered the box with paper and poinsettias, which I made of watercolor paper for creating flowers. How do you like the end result?




















Użyłam: / I used:

  

 

 Mam nadzieję, ze zainspirowałam Was do twórczego działania, pozdrawiam gorąco!

I hope that I inspired you to be creative, I warmly greet you!

Paulina (MaloMalo.pl)






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz