czwartek, 16 września 2021

Kartka z okazji 18 urodzin
18th birthday card

Witajcie!
Poproszono mnie o wykonanie eleganckiej kartki dla młodej kobiety z okazji 18 urodzin. Kolekcja, którą wybrałam na tę okazję to Shabby Vinter, ponieważ ma w swojej ofercie arkusze idealne do stworzenia kartki kobiecej. Do kartki sztalugowej dodałam papier lustrzany oraz wykonałam shaker,
który jest tzw. wisienką na torcie.

Hello!
On the occasion of 18th birthday, I was asked to make an elegant card for a young woman. The collection I chose for this occasion is Shabby Vinter, because it has in its offer sheets perfect for creating a women's card. I added mirror paper to the easel and made a shaker, which is called Cherry on top.



Użyłam: / I used:

Pozdrawiam! / Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz