środa, 1 września 2021

Kartka urodzinowa dla chłopca
Birthday card for a boy

Witajcie!
Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam inspirację na prostą kartkę urodzinową dla chłopca w formacie DL, bo taki lubię najbardziej. Wykorzystałam idealnie pasującą na tą okazję kolekcję papierów "Vintage Baby Boy" od Lexi Design. Dodatkowo ozdobiłam kartkę gotowymi kwiatami oraz listkami z kolekcji "Leaves". Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Hello! 
 Today I decided to present you an inspiration for a simple birthday card for a boy in DL format, because that's what I like best. I used Lexi Design's "Vintage Baby Boy" collection of papers, perfectly suited for the occasion. In addition, I decorated the card with ready-made flowers and leaves from the "Leaves" collection. Hope you like it.





Użyłam: / I used:

Pozdrawiam Ewelina! / Hugs Ewelina!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz