poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Wakacyjna kartka
Holiday card

 Witajcie!
Jest połowa lata, upał, słońce świeci i właśnie z tego powodu wykonałam dla Was wakacyjną kartkę. Zrobiłam ją z kolekcji Summer in Mountains i ozdobiłam ręcznie wykonanymi kwiatami, listkami z kolekcji Leaves od Lexi design oraz tekturką z Laserowe Love.

 Hello!
It's mid-summer, it's hot, the sun is shining and that's why I made a holiday card for you. I made it from the Summer in Mountains collection and decorated it with hand-made flowers, leaves from the Leaves collection by Lexi design and cardboard with Laserowe Love.



Użyłam: / I used:






Jeśli jesteście ciekawi jak wykonałam tę kartkę, to zapraszam na live 17.08.2021 20.00 na fp Lexi design. Pozdrawiam, Ewa

If you are interested in how I made this card, I invite you to live on August 17, 2021 20.00 at fp Lexi design. Greetings Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz