piątek, 6 sierpnia 2021

Urodzinowa kartka ze słonecznikiem
Birthday card with a sunflower

Cześć!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę urodzinową z kolekcji Colors od Africa od Lexi design. Bardzo spodobał mi się motyw słoneczników i to właśnie on wylądował na mojej kartce. Kwiaty te kojarzą mi się z końcem lata, więc idealnie nadają się na urodziny obchodzone w tym czasie. Dodałam też kilka gałązek z zestawu Leaves set i tekturkową serwetkę od Laserowe Love. Całość jest bardzo kolorowa i radosna. Mam nadzieję że się Wam spodoba!

Hello!
For today's inspiration I have prepared a birthday card from the Colors collection from Africa by Lexi design. I really liked the sunflower theme and it ended up on my piece of paper. I associate these flowers with the end of summer, so they are perfect for birthdays celebrated at this time. I also added a few twigs from the Leaves set and a chipboard doily from Laserowe Love. The whole thing is very colorful and joyful. I hope you like it!





Użyłam: / I used:






Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz