piątek, 27 sierpnia 2021

Ramka z shakerem do powieszenia
Shaker hanging frame

 Hej!
Jak to ja, znowu coś wymyśliłam. Tym razem wykorzystałam opakowanie po elementach. Pomalowałam je farbami akrylowaymi i pochlapałam białą i czarną farbą. Do środka nasypałam cekinów, koralików i mikrokulek. Na wierzch nakleiłam folię. Dzięki temu cekiny nie wypadną. Z tyłu opakowania nakleiłam haczyk, żeby całość można było powiesić. Na wierzchu umieściłam przestrzenną kompozycję z wykorzystaniem papierów z Lexi design. Stempelek dziewczynki pochodzi z firmy Laserowe Love. 

Hi!
As it is me, I came up with something again. This time I used the packaging by elements. I painted them with acrylic paints and splashed them with white and black paint. I poured sequins, beads and microspheres inside. I stuck a foil on top. Thanks to this, the sequins will not fall out. I stuck a hook on the back of the package so that the whole can be hung. On top, I placed a spatial composition using Lexi design papers. The girl's stamp comes from the Laserowe Love.






Użyłam: / I used:



Pozdrawiam Was serdecznie! / Best regards for all!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz