środa, 10 marca 2021

Kartka "Mam już Rok"
"My first Birthday" card

 Witajcie!
Przychodzę do Was z kartką dziecięcą. Wykorzystałam kolekcję papierów Vintage Baby Girl, która idealnie sprawdziła się do wykonania tej pracy z okazji pierwszych urodzin małej dziewczynki. Napis "Mam już Rok" oraz balony wycięłam z pasków dołączonych do prezentowanej kolekcji. Kartkę zdobi również tekturka- ramka kwadratowa z małą dziewczynką

Hello!
I come to you with a baby card. I used the Vintage Baby Girl collection of papers, which was perfect to make this card for the first birthday of a little girl. I cut out the inscription "I'm already one year old" and balloons from the strips included in this collection. The card is also decorated with a square frame cardboard with a little girl






Użyłam: / I used:




Pozdrawiam, Ula / Regards, Ula




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz