niedziela, 7 marca 2021

Eksplodujące pudełko dla niemowląt w stylu shabby chic
Baby exploding box in shabby chic style

Cześć fani Lexi Design!
Jeden z moich ulubionych kolorów to różowy, więc możecie się domyślać, że Shabby Winter to moja ulubiona kolekcja (ale nie tylko) ze względu na kolory. Stworzyłam kilka projektów z tą kolekcją, ale nigdy nie użyłam jej do projektu dla dzieci. I faktycznie jest świetny do projektów dla dziewczynek!
Jeśli mi nie wierzycie, spójrzcie sami.

 Hi Lexi Design's fans!
One of my favourite colours is pink so you may know that Shabby Winter is my favourite collection (but not only) for its colours. I have created a few projects with this collection but I never used it for baby project. And actually it's great for baby girl projects! 
If you don't believe me, let's have a look.











Użyłam: / I used:




Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz