sobota, 6 marca 2021

Czerwone róże z najlepszymi życzeniami na kartce
Red roses with best wishes on a card

Witajcie!
Mimo że zwykle sięgam po delikatne, pastelowe kolory, to na dziś mam dla Was kartkę w intensywnych kolorach. Wykorzystałam kolekcję papierów Blooming Lullaby od Lexi design. To kolekcja w mocnych czerwieniach, brązach i zieleniach, które pięknie się ze sobą łączą. W kolekcji możemy znaleźć dwa rodzaje kwiatów - maki i róże - ja dziś postawiłam na róże. Sami zobaczcie!

Hello!
Even though I usually choose delicate, pastel colors, today I have a card for you in intense colors. I used the Blooming Lullaby collection from Lexi design. It is a collection in strong reds, browns and greens that blend beautifully with each other. In the collection we can find two types of flowers - poppies and roses - today I chose roses. Enjoy!








Użyłam: / I used:


Uściski, Małgosia / Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz