niedziela, 21 lutego 2021

Ślubny exploding box
Wedding exploding box

Witajcie!
Och, jak ja kocham kolekcje ślubne. To moje ulubione! Kiedy Lexi design opublikowało nową kolekcję Beautiful Moments, od razu wiedziałam, że ją pokocham. Oto mój ślubny exploding box stworzony z tej nowej kolekcji.

Hello!
Oh, how I love wedding collections. They are my favourite! When Lexi desing had posted new collection Beautiful Moments, I knew immediately that I will love it. Here is my wedding exploding box created with this new collection. 



Udekorowałam to pudełko w inny sposób niż moje wcześniej. Chciałam czegoś prostego, ale bardzo romantycznego.

I decorated this box in different way than my boxes before. I wanted something simple, but very romantic.



Użyłam pięknych ilustracji z kolekcji, papierowych ramek, welinu i kilku kwiatów. Chciałam, żeby to pudełko wyglądało luksusowo.

I used beautiful illustrations from the collection, paper frames, vellum and a few flowers. I wanted this box to look luxurious.









Użyłam: / I used:




Baw się dobrze z tą niesamowitą kolekcją!

Have a lot of fun with this amazing collection!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz