czwartek, 11 lutego 2021

Męska kartka
Men's card

Witajcie,
w końcu i ja miałam okazję pociąć Steam Time. Fantastyczne kolory, fantastyczny klimat, kolekcja na której bardzo przyjemnie się pracuje. Dodatkowo świetnie komponują się do niej tekturki z kolekcji Steampunk Heaven oraz Vintage Gentelman, której ostatecznie użyłam oraz wszelakie metalowe dodatki. Ruchome elementy w postaci łańcuszków dopełniają całości.

Hello,
finally, I also had the opportunity to cut Steam Time. Fantastic colors, fantastic atmosphere, a collection that is very pleasant to work on. In addition, chipboard from the Steampunk Heaven and Vintage Gentelman collections, which I finally used, and all kinds of metal accessories fit in perfectly. Movable elements in the form of chains complete the whole. 






Użyłam: /I used:


Mam nadzieję, że Wam się podoba. Ściskam Jagoda

Hope you like it. Hugs Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz