czwartek, 25 lutego 2021

Album harmonijkowy Bloomig Lullaby
Bloomig Lullaby concertina albu

Witajcie!
Mam dla Was dzisiaj mały albumik harmonijkowy wykonany z pomocą papierów z kolekcji Blooming Lullaby. Okładka jest bogata, wykonana z papierów, tekturek, mnóstwa wyciętych elementów oraz barwionej gazy. Wyszedł dość wysoki, ale nie mogłam oprzeć się tym wszystkim pięknym grafikom. Środek również posiada delikatne wstawki, ale na tyle płaskie by mógł się bez problemu zamknąć. Co do ramek na zdjęcia to jeszcze nie zdecydowałam czy będą one podłużne jak na foto czy może jednak kwadratowe dlatego nie zostały jeszcze przeze mnie przyklejone.

Hello!
Today I have a small folding album for you, made with papers from the Blooming Lullaby collection. The cover is rich, made of papers, cardboard, lots of cut elements and colored gauze. He came out quite tall, but I couldn't resist all the beautiful artwork. The center also has delicate inserts, but flat enough to close without any pronblems. As for photo frames, I have not yet decided whether they will be oblong as in the photo or maybe square, so I have not glued them yet.












Użyłam: / I used:




Ściskam, Jagoda / Hugs, Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz