niedziela, 8 listopada 2020

Kartka świąteczna
Christmas card

 Witajcie!
Dziś piękne słońce i ciepło ale  w głowie rodzą się już projekty świąteczne. Sięgnęłam po pierwszą kolekcję Lexi Winter Tales i stworzyłam pierwszą zimową kartkę. Tło pod przestrzenną kompozycję to shaker box z mini gwiazdeczkami i mikro kulkami. Do kompozycji wykorzystałam wycinanki z kolekcji, tekturkę jemioły od Laserowe Love, tiul i kwiatuszki materiałowe.

Hello!
  Today is beautiful sun and warmth, but Christmas projects are already being born in your head. I reached for the first Lexi Winter Tales collection and created my first winter card. The background under the spatial composition is a shaker box with mini stars and micro balls. I used cut-outs from the collection, a mistletoe cardboard from Laserowe Love, tulle and fabric flowers.





Użyłam: / I used:





Moja kartka w formacie dl mieści się w pudełku z okienkiem i powędruje dla bliskiej mi osoby. Ciekawa jestem czy projekt Was zainspirował ? Kolekcja ma kilka arkuszy z elementami do wycinania, przepiękną kolorystykę i daje wiele możliwości.
Pozdrawiam!

My card in the DL format fits in a box with a window and will go to a loved one. I am curious if the project inspired you? The collection has several sheets with cut-out elements, beautiful colors and many possibilities.
Best regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz