czwartek, 19 listopada 2020

Bożonarodzeniowa kartka w klasycznej czerwieni
Christmas card in classic red

Witajcie!
Lubicie klasyczne świąteczne kolory? Ja bardzo lubię eksperymentować z kolorami, jednak połączenie głębokiej czerwieni i ciemnej zieleni, bezsprzecznie kojarzą się z Bożym Narodzeniem i chętnie po nie sięgam tworząc świąteczne projekty. Kolekcja Christmas in Town utrzymana jest właśnie w tej kolorystyce, uzupełnionej o ciepłe brązy. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę w formacie DL. Użyłam papierów oraz poinsecji wykonanych z foamiranu. Dodałam też trochę złotych akcentów za pomocą farby akwarelowej, ponieważ złoto i czerwień, to duet idealny.
Z resztą sami zobaczcie!

Hello!
Do you like classic Christmas colors? I like to experiment with colors, but the combination of deep red and dark green is undoubtedly associated with Christmas and I like to use them when creating Christmas projects. The Christmas in Town collection is kept in this colors with a little bit of warm browns. For today's inspiration I have prepared a card in DL format. I used papers and poinsettias made of foamiran. I also added some golden accents with watercolor paints, because gold and red are an ideal duo. Enjoy!





Użyłam: / I used:



Uściski i do zobaczenia! / Hugs and see you soon!




1 komentarz: