sobota, 14 listopada 2020

Świąteczna dekoracja i urocze kartki świąteczne
Christmas home decoration and lovely Christmas cards

Witajcie!
Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i tworzę ładne projekty ze wspaniałymi papierami Lexi Design. To piękny sezon, uwielbiam ten czas! Przygotowałam więc dla Was świąteczny post na dziś. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zainspiruje Cię do stworzenia czegoś ładnego z tymi papierami i tekturkami.

Hello!
Christmas is near and I am creating some pretty projects with wonderful Lexi Design's papers. What a beautiful season, I love it! So I prepared a Christmas post for you for today. I hope you will like it and it inspires you to create something pretty with these papers and chipboards, too.


Ta latarnia jest pięknym rodzajem dekoracji. Ozdobiłam ją papierami z kolekcji Mysterious Unicorn, ilustracjami z kolekcji Cinnamon Christmas oraz tekturkami z różnych kolekcji zimowych i bożonarodzeniowych. Użyłam też ciekawych zdobień, którymi posługują się kwiaciarnie.

This lantern is beautiful type of decoration. I decorated it with papers from Mysterious Unicorn collection, illustrations from Cinnamon Christmas collections and chipboards from different winter and christmas collections. I also used interesting embellishments which are used by florists.








Spodobało mi się to połączenie papierów, więc stworzyłam też 3 kartki świąteczne. Wykorzystałam papiery z kolekcji Mysterious Unicorn oraz ilustracje z kolekcji Blooming Lullaby i Cinnamon Christmas.

I loved this paper combination so I created 3 Christmas cards, too. I used papers from Mysterious Unicorn collection and illustrations from collections Blooming Lullaby and Cinnamon Christmas.







Użyłam: / I used:











Miłego weekendu!

Have a nice weekend!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz