sobota, 1 października 2022

Jesienne karty kolekcjonerskie
Autumn trading cards


Witajcie,

Pozostając w klimatach jesiennych, chcielibyśmy zaproponować Wam stworzenie razem z Waszymi pociechami jesiennych prac. I tu na myśl przychodzą nam takie mini prace, czyli kolekcjonerskie karty ATC - Artist Trading Cards. Mogą mieć one przeróżne kształty - wybór jakie należy do Was.

W związku z tym chcemy pokazać Wam dziś inspirację naszej projektantki Doroty - Twórcze Podróże

Oto co napisała o swojej inspiracji Dorota: " Moją dzisiejszą inspiracją są bardzo kolorowe jesienne karty ATC. Do ich ozdobienia użyłam papierów z kolekcji ‘Pumpkin Seed’. Poza papierami kompozycję wzbogaciłam: pastą pękająca, odrobiną gazy i brokatem. Bazy kart w rozmiarze 2,5 cala na 3,5 cala docięłam z papieru kraftowego o gramaturze 300 g/m2. Brzegi postarzyłam tuszem.

Tło kart docięłam z arkusza nr 4 kolekcji i pomniejszyłam go o około 3 mm mniej niż rozmiar bazy. Papier ten zabezpieczyłam przezroczystym gesso, a brzegi również postarzyłam.

Kolejnym krokiem dla urozmaicenia tła było nałożenie pasty pękającej przez szablon. Po jej wyschnięciu dla lepszej widoczności spękań użyłam rozwodnionej farbki akrylowej w kolorze ochry.

Z arkuszy z dodatkami nr 6 i 10 do wycięcia, wycięłam wybrane grafiki, brzegi również potuszowałam, aby kompozycja była spójna. Napisy, których użyłam, pochodzą z frontu okładki ".

Kochani grafiki spokojnie możecie zastąpić arkuszem nr 3 z kolekcji "Sewing stories", gdzie przy przepięknych jesiennych klimatach mogą pojawić się włóczki. Nasze babcie i mamy od jesieni mają  przecież więcej czasu na przygotowanie przepięknych serwet czy też nietypowych skarpet. Kolejną propozycją jest zabawa z tekturkami naszej, siostrzanej marki Laserowe Love.


Hello Friends,

Staying in the autumn atmosphere, we would like to offer you to create autumn works with your children. And here we think of such mini works, that is ATC collector cards - Artist Trading Cards. They can have various shapes - the choice is yours.

Therefore, we want to show you today the inspiration of our designer Dorota - Twórcze Podróże.

Here is what Dorota wrote about her inspiration: "Today's very colorful ATC autumn cards are my inspiration. To decorate them I used papers from the 'Pumpkin Seed' collection. Apart from the papers, I enriched the composition with: cracking paste, a bit of gauze and glitter. Card bases in size 2,5 inches by 3.5 inches I cut from 300 gsm kraft paper, and I aged the edges with ink.

I cut the background of the cards from sheet no.4 of the collection and reduced it by about 3 mm less than the size of the base. I secured this paper with a transparent gesso, and I also aged the edges.

The next step to diversify the background was applying a paste that cracked through the template. After it dried, for better visibility of the cracks, I used a diluted acrylic paint in ocher color.

From the sheets with additions no. 6 and 10 to cut, I cut out selected graphics, I also covered the edges to make the composition consistent. The inscriptions I used are from the front cover. "

You can easily replace your beloved graphics with sheet no. 3 from the 'Sewing stories' collection, where yarns can appear in beautiful autumn climates. From autumn our grandmothers and mothers have more time to prepare beautiful tablecloths or unusual socks. Another proposal is to play with chipdboard from our sister brand Laserowe Love.












Dorota użyła: / Dorota used:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz