sobota, 6 sierpnia 2022

Pudełko wspomnień
A box of memories

 Witajcie!

Uwielbiasz robić zdjęcia, może nawet niektóre wywołujesz, a jednak nie do końca
przepadasz za tradycyjnymi albumami? Może wolisz mieć je w zasięgu ręki
i często przeglądać? A może potrzebny Ci prezent dla osoby otoczonej zewsząd
odbitkami? Z pomysłem specjalnie dla Ciebie przychodzi nasza projektantka
Dorota Streng i pokaże Ci kreatywny sposób na porządek wśród zbioru fotografii,
przy użyciu kolekcji 'Steam Time' i różnorodnych tekturek.

"Moja inspiracja to pudełko na zdjęcia dla tych, którzy nie lubią trzymać zdjęć w albumie.
Zrobiłam je na bazie pudełka na kawę. Baza jest oklejona również od środka .
Wykorzystałam między innymi tekturki z trybikami oraz ramkę z trybikami od Laserowe Love.
W środku przygotowałam kilka mat na zdjęcia w formacie 9x13 cm.

Tekturki zagruntowałam czarnym gesso, następnie przy pomocy farbek akrylowych,
pasty drobnoziarnistej i wosków zrobiłam imitację rdzy. Sklejając bazę, odcięłam jedną
parę skrzydełek, aby można było wygodnie wkładać i wyjmować zdjęcia."
  
 
Hello! You love taking pictures, maybe even develop some, and yet not quite do you like traditional albums? Maybe you'd rather have them at hand and browse often? Or maybe you need a gift for a person surrounded
by everywhereprints? Our designer
Dorota Streng comes with an idea especially for you
and will show you a creative way to organize your photo collection,
using the 'Steam Time' collection and a variety of chipboards.
 
 "My inspiration is a photo box for those who don't like keeping photos in an album. I made them on the basis of a coffee box. The base is also taped on the inside. I used, among others, chipboard with cogs and a frame with cogs from Laserowe Love. Inside I've prepared a few mats for photos in the 9x13 cm format. I primed the cardboard with black gesso, then with acrylic paints, of fine-grained paste and waxes, I made an imitation of rust. Gluing the base together,
I cut one offa pair of wings for convenient insertion and removal of photos. "
 
 
 
Dorota użyła: / Dorota used: 


 
 
 
 

 

Po więcej inspiracji zapraszamy na Lexi Inspirations,
tam też masz możliwość pochwalenia się swoimi pracami!

 

For more inspiration, visit Lexi Inspirations,
where you can also show off your work!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz