poniedziałek, 11 października 2021

Kartka z kolędnikami
Card with carollers

 Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z kartką z kolędnikami. Bardzo lubię święta i tradycję śpiewania kolęd i stąd pomysł na taką kartkę. Wykonałam ją z najnowszej i przepięknej kolekcji Christmas Nutcracker od Lexi design. Kartkę ozdobiłam własnoręcznie wykonanymi kwiatami.

Hello!
Today I come to you with a card with carollers. I really like holidays and the tradition of singing carols and hence the idea for such a card. I made it from the latest and beautiful Christmast Nutcracker collection from Lexi design. I decorated the card with flowers made by myself.



Użyłam: /I used:





Zapraszam 26.10.2021r. na live FP Lexi design, gdzie w czasie warsztatów pokażę jak robię taką kartkę. Do zobaczenia, Ewa

I invite you on October 26, 2021. at FP Lexi design live, where during the workshops I will show how I make such a card. See you soon, Ewa

1 komentarz:

  1. Kartka taka "starodawna", jest ciekawa, może inna niż te typowo świąteczne a przyciąga wzrok. A wykorzystałaś przecież ogólnodostępne elementy.
    Trudno było mi napisać co myślę o tej kartce, bardzo mi się ona podoba.

    OdpowiedzUsuń