poniedziałek, 18 października 2021

Bożonarodzeniowa kartka muśnięta szronem
Christmas card brushed with frost

 Cześć!
Dziś mam dla Was bożonarodzeniową kartę z mroźnymi poinsecjami. Wykorzystałam kolekcję Winter Tales oraz tekturki i stempel do kwiatów od Laserowe Love. Winter Tales to pierwsza kolekcja papierów od Lexi design, ale wcale mi się jeszcze nie znudziła! Całość jest mocno warstwowa. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Hello!
Today I have a Christmas card with frosty poinsettias for you. I used the Winter Tales collection, cgipboards and a flower stamp from Laserowe Love. Winter Tales is the first collection of Lexi design papers, but I'm not bored of it yet! The whole thing is very layered. I hope you like it.



Użyłam: / I used:


Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz