sobota, 17 lipca 2021

Ślubna kartka z kolekcji Lovely Provence
Wedding card from the Lovely Provence collection

 Witajcie,
dziś chciałabym Wam pokazać kartkę, którą wykonałam z rewelacyjnej kolekcji papierów Lovely Provence. Według mnie jest to idealna kolekcja na prace ślubne. W swojej pracy użyłam grafiki zakochanej pary, którą znajdziecie na arkuszach do wycinania. W swojej pracy użyłam także listków, które wycięłam z kolekcji Leaves. Uwielbiam te listki.

Hello,
today I would like to show you a card that I made from the amazing collection of Lovely Provence papers. In my opinion, this is the perfect collection for wedding projects. In my card, I used the graphics of a couple in love, which you will find on the cutting sheets. In my project, I also used leaves that I cut from the Leaves collection. I love these leaves.






Użyłam: / I used:






Pozdrawiam! / Grettings!

Ula Piątkowska




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz