piątek, 2 kwietnia 2021

Wiosenny mini album
Spring picking mini album

Cześć wszystkim!
Dziś przychodzę podzielić się z Wami wiosennym mini albumem. Zdecydowałam się skorzystać z jednej z ostatnich kolekcji „LEAVES”. Bardzo podobają mi się te akwarelowe tłzdjęa, które użyłam do zrobienia tła na stronach. W albumie umieściłam kilka zdjęć moich dzieci, podczas wiosennego spaceru i zbierania żonkili.

Hi everyone!
Today I come to share with you a mini album on the theme of spring. I chose to use one of the last "LEAVES" collection. I really like these watercolor backgrounds that I kept to make my page backgrounds. I slipped into this mini photos of the daffodil picking that my children did.














Użyłam: / I used:


Fairy Tales P01 - pasek - Lexi Design

Fairy Tales P02 - pasek - Lexi Design

Miłego kreatywnego dnia! / Have a nice creative day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz